שר התפוצות מאשים: "בעולם אוהבים אותנו חלשים"

    המהדורה המרכזית No Comments on שר התפוצות מאשים: "בעולם אוהבים אותנו חלשים"

    שר התפוצות עמיחי שיקלי אומר הערב לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' כי "אני לא תומך בצירוף לפיד לממשלה. הוא אדם לא אחראי ולא רציני. אני לא סומך על שיקול הדעת שלו. יש לי הרבה יותר הערכה לאייזנקוט למרות האמירות הבעייתיות שלו. הוא הרבה יותר רציני מלפיד"

    עמיחי שיקלי צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התפוצות עמיחי שיקלי התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי ואמר: "מדינת ישראל הגדירה מטרות ברורות מאוד. השמדת החמאס גם כפונקציה צבאית וגם כפונקציה ארגונית. לא הצבא ולא הממשלה נסוגה מכך. את ארגון חמאס יש לפרק ולהוריד על הברכיים. את המחבלים צריך להביא מושפלים ונושאי דגל לבן".

    לדבריו: "אני לא מכיר שום היענות בדרג המדיני ליוזמה הזו של עצירת הלחימה. גם ברגעים אלו יש לוחמים שנמצאים במנהרות הטרור בחאן יונס ועושים עבודת קודש ואנחנו צריכים לתת להם גיבוי מלא".

    "דעת הקהל העולמית מעולם לא נטתה חסד לטובתו של עם ישראל. 'אנשים בעולם אוהבים יהודים מתים', אנחנו אהובים בתור קורבנות ולא בתור מדינה חזקה. הסיוע ההומניטרי זה עניין של לקנות זמן. המלחמה בעזה תימשך לפחות עוד שעה ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו התפשטות מחלות או רעב בעזה".

    "אם צריך אני מוכן לצמצם את צוות הלשכה שלי, אם זה יתבקש אני אחזור לכנסת ואחסוך ח"כ נורבגי. הצעד הראשון שלי לא הביא לשום שינוי בעניין"

    "אני לא תומך בצירוף לפיד לממשלה. הוא אדם לא אחראי ולא רציני. אני לא סומך על שיקול הדעת שלו. יש לי הרבה יותר הערכה לאייזנקוט למרות האמירות הבעייתיות שלו. הוא הרבה יותר רציני מלפיד. לגבי ליברמן זו שאלה אחרת. אני סומך על ראש הממשלה שינווט את הסיפור הזה בהצלחה"

    על גבול הצפון: "צריך אורך רוח, סבלנות ונחישות של כל חלקי החברה. זה יימדד בחודשים ארוכים"

    האזינו



    0 תגובות